شنگول العلما

اینجا دفترچه خاطرات نیست کتاب است. وبلاگ دوم صوتهای مذهبی آدرسش اینه: arefanehha.blog.ir

شنگول العلما

اینجا دفترچه خاطرات نیست کتاب است. وبلاگ دوم صوتهای مذهبی آدرسش اینه: arefanehha.blog.ir

نظرات موافق تشویقند و نظرات مخالف افزایش دانش من یا شما.

دلبر و کوید (شعر طنز) داستان طوطی مثنوی

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷ ق.ظ

دیدین بعضیا مثلا یک کتابی نوشتن هی به زور تبلیغش می کنن. واقعا که چه آدمایی پیدا می شن. laugh
(من چون ناشر مولف هستم و ناشر نیستم طاقچه هیچ تبلیغی نمی کنه و هیچ وقت در صفحه اول، کتاب رو قرار نمی ده.) 
البته خدا رو شکر من آدم با اخلاصی هستم ببینید اسمم رو به زور توی زیرنویس و بیت آخر جا ندادم واقعا این همه اخلاص چطوری در من جمع شده. laugh
تفسیر وارد شعر طنز نشده بود که انونم  وارد شد خدا رو شکر. 
شعر گفتن واقعا سخته برای من فقط بیت اولش خودش می اد بقیه اش تدریجی در چند ساعت می آد یا با کتک و اینا هم شده شعر رو می ارم. surpriseبقیه چطوری زارت زارت شعر می گن نمی دونم.
بقیه زیرنویس هام جاش نشد از کلی اش صرف نظر کردم. laughماشاء الله به این هم زیرنویس

 

 

داستان زیبای طوطی در مثنوی و ارتباطی که مولوی هنرمندانه آن را با انسان کامل بیان می کند (#سخنران استاد قاسمیان) 

 


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 39 ثانیه

 

این دو طایفه کمر پیامبر (ص) را شکستند و من نمی دام کدام طایفه ضربه بیشتری زد (#سخنران امام خمینی ره.) 

 


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 39 ثانیه

 

 


چرا گاهی وضع عده ای که دین را کنار گذاشتن خیلی خوب می شه (#سخنران استاد مروجی سبزواری) 

 


دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 34 ثانیه

 

خستگی روح را چگونه برطرف کنیم؟
 چهار چیز رو دنبالش نرو، اگه بری بدون اون چهار چیز می مونی؛ در حالی که ناچاری این چهار چیز رو داشته باشی. (#سخنران استاد مجتهدی تهرانی) 
 


دریافت
مدت زمان: 7 دقیقه 48 ثانیه

 

 

 

 

 

  • شنگول العلما

نظرات  (۲)

سلام
وقتتون بخیر

من دیروز کتابتون رو از طاقچه تهیه کردم و با وجود مشغله‌ها با خوندن همون چند صفحه به شدت ( به شدت رو به شیوه‌ی به شدت ارسطو بخونید) به شدّت جذبش شدم :) و البته هنوز تمومش نکردم و گفتم تا قبل از تموم شدن بیام شگفت‌زدگیم رو بیان کنم :)

واقعا قلم جذاب و شگفت‌انگیزی دارید و مباحث عمیق تفسیری و عرفانی رو چقدر جذاب لابه‌لای طنز کلام جا دادید که هر کدومش به یه عمر جون کندن فکری و عملی نیاز داره. چون کتاب رو تموم نکردم هنوز و البته در این حیطه هم تخصصی ندارم طبیعیه که نمی‌تونم نظر متخصصانه‌ی خودم رو ارائه بدم. :)
ولی واقعا برام جالب بود و تا به حال در این زمینه چنین کتابی نخونده بودم خواستم هم بهتون تبریک بگم و بگم که این زمینه برای رسوندن معانی عمیق و حتی دست‌نیافتنی خودش به قلم امثال شماها خیلی نیاز داره و هم اینکه بپرسم اگه کتاب دیگه ای هم دارید معرفی بفرمایید که قطعا تهیه خواهم کرد.
و دیگه اینکه در این زمینه‌ها شما چه کتاب‌ها یا حتی چه فایل‌های صوتی پیشنهاد می‌کنید؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پر حرفی بنده رو ببخشید و بذارید پای ذوق‌زدگیم از خوندن یه کتاب واقعا جالب:)
پاسخ:
سلام 
چه خوب که مفید بوده امیدوار شدم ^_^ چون ناشران همه جواب رد دادند و آخر با هزینه خودم وارد شدم ^_^.
قسمت دوم تفسیر و طنز در مباحث دیگه و متفرقه هست اگر ناشری پیدا بشه نشر می دم ان شاءالله  
نه متاسفانه کتاب دیگه ای در این زمینه ندارم.
اگر به مسایل خانواده و ازدواج و... از نگاه قرآن علاقه مند هستین فایل های صوتی استاد حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان رو پیشنهاد می کنم تفسیر سوره نساء، مباحث خوبی مطرح شده. 
توی گوگل سرچ کنید سایتشون پیدا می شه 
ان شاءالله که کتاب تا آخر مفید بودن خودش رو حفظ کرده باشه^_^ 


  • محسن رحمانی
  • سلام فرق بین ناشر و ناشر مولف که فرمودید در چی هست؟
    پاسخ:
    سلام 
    ناشر مولف یعنی مولف که نویسنده باشه خودش نشر می ده و پخش و... همه با نویسنده . و تمام هزینه های کتاب رو نویسنده می ده. البته ناشر مولف مثل قبل نمی تونه خودش مجوز بگیره و باید برای گرفتن فیپا و مجوز به ناشر پول بده و اون براش مجوز بگیره. معمولا کتاب در این حالت درصد موفقیتش کمه. 
    ناشر یعنی ناشر هزینه کتاب رو قبول می کنه و پخش می کنه و درصدی هم به نویسنده می ده که کتابی موفق می شه که ناشر خوب براش این کار رو بکنه. 
    راه اصلی برای موفقیت هم اخلاصه مثل صاحب مفاتیح الجنان که تو همه خونه ها هست^_^ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">