شنگول العلما

اینجا دفترچه خاطرات نیست کتاب است. وبلاگ دوم صوتهای مذهبی آدرسش اینه: arefanehha.blog.ir

شنگول العلما

اینجا دفترچه خاطرات نیست کتاب است. وبلاگ دوم صوتهای مذهبی آدرسش اینه: arefanehha.blog.ir

نظرات موافق تشویقند و نظرات مخالف افزایش دانش من یا شما.

احادیث و آیاتی که برای من مهم بودند رو تبدیل به عکس نوشته کردم برای جلوی چشم. 

هر کدوم رو می توان ساعت ها بحث کرد و تفکر کرد 

انتشار با ذکر صلوات آزاد 

پذیرای احادیث و آیات و جملات مهم زندگی شما در نظرات هستم. ^_^ 

 

یک

 

دو

 

 

سه

 

 

چهار

 

 

پنج

 

 

شش

 

 

هفت

 

هشت

 

ترجمه هشت

 

نهم

 

دهم

 

یازده 

 

دوازده

  • شنگول العلما

نظرات  (۴)

  • حسن مجیدیان
  • احسنت
    پاسخ:
    ممنون. ^_^ 
  • دچارِ فیش‌نگار
  • مهم نیته :)
    پاسخ:
    ^_^. 
    سلام جناب شنگول العلما

    سلیقه تون قابل تحسینه. روایات و کلمات قصار هم بسیار غنی و اثرگذار بود.
    رنگ ها و طرح ها هم بسی زیبا بود. فقط برای چشم من کمی دشوار بود. همه را با اندازۀ واقعی اش تونستم بخوانم.

    وفقک الله.
    پاسخ:
    سلام جناب مرآت عزیز
    ممنون از لطف و محبت شما 
    بله جملات چون ریزند و زیاد، در اندازه واقعی دیدن بهتره. 
  • دچارِ فیش‌نگار
  • پولم دادی پای اینا؟ همش متنه که :)
    پاسخ:
    نه خودم انجام دادم.
    چون وقت نداشتم هر عکسی داشتم یه متن گذاشتم روش^_^.
    همه اش با هم انجام نشده هر کدومش در یک روز از یک سال بوده. 
    فقط هدف گفتن حدیث بود به تناسب عکس و طراحی و اینا فکر نکردم. ^_^ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">