شنگول العلما

اینجا دفترچه خاطرات نیست کتاب است. وبلاگ دوم صوتهای مذهبی آدرسش اینه: arefanehha.blog.ir

شنگول العلما

اینجا دفترچه خاطرات نیست کتاب است. وبلاگ دوم صوتهای مذهبی آدرسش اینه: arefanehha.blog.ir

نظرات موافق تشویقند و نظرات مخالف افزایش دانش من یا شما.

وبلاگ جدیدم سخنرانی های کوتاه مذهبی

پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵ ق.ظ

قبلا که فیلتر نبود از این گروه می رفتم اون گروه و مدتی می موندم سخنرانی های کوتاه مدتی می ذاشتم و بعد می رفتم. الان به جای کانال و این ها یه وبلاگ جدید احداث شده.

گل مطلب سخنرانی هایی رو که گوش می کنم سعی می کنم بذارم در این وبلاگ جدیدو به علاوه کمی تحلیل از نگاه خودم.

اینجا بیشتر متن می ذارم اونجا بیشتر صوت به ادرس زیر:

arefanehha.blog.ir

نمی دونم استقبال می شه یا نه.

اما برای تثبیت چیزهایی که شنیدم در ذهن خودم مفیده ان شاءالله برای شما هم مفید باشه فعلا با سه سخنرانی شروع کنیم. سخنرانی های زیر ده دقیقه

  • شنگول العلما

نظرات  (۲)

سلام.
هم می خونیم.
هم گوش جان می سپاریم.
پاسخ:
سلام
لطف دارید.
الحمدلله که شما هم بسیار بصیرت افزایی می کنید ممنونیم.
  • شاگرد بنّا
  • جزاکم الله خیرا
    پاسخ:
    و همچنین جزاکم الله خیرا
    وبلاگتون راه ارتباطی نداره اما آقای شاگرد بنا رو واقعا مثل برادر دوست می دارم و ازش استفاده می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">